31 januari 2006

lite sur

inen punch i dag*suck
* nåja hoppas på morgon dagen istället då..

I slutet på November-05 så hade telia ett bra paket för bredband 8 mbit för 50kr billigare än de 2 mbit jag hade + 2 fria månader. klart man nappar på en sån sak eller hur?!
I dag 3 månader senare fick jag räkningen..på gamla summan och bara på 2 mibit*mutter* här har man inbillat sig att man haft ett vettigt bredd i bandet .... vilket tur jag inte laddat ner massa joxmox då;)
Ringer telia...jodå det fanns en notering.....men inget var gjort..HEPP
telia i ett nötskal ;) MEN nu har jag 8 mbit..testade försäkerhets skull.
så nästa räkning blir så mycket billigare*trallallaaa* så glad

vad ska man fira med??
tja en kopp kaffe blir det väl om en stund innan gubben far till jobbet och jag hamnar väl i vanlig ordning vid datorn en stund....
hade ju velat scrappa med nya blommor i dg..men icke..jaja..tålamod så blir det så bra till slutet.
Hoppas WIRO, SHE DEVIL och IDA lägger upp i sina bloggar de frågor de fick av mig i går:)

ha det gott igelkott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar