27 februari 2006

papper

Ida gjorde mig uppmärksam på ett papper jag inte har än...
vill ju inte klaga för jag verkligen älskar dessa papper och dess nya sortiment men får ändå en tanke i skallen.... bladen som är inringade ser ni vad det är? ....om jagsäger så här..missbrukar man dessa blad....

Ser MAN elefanter o olika färger;) säger de som pysslar med sånt.... Så man undrar vad pappers konstären går på?:o

Förutom detta missöde?! så är dessa papper så vackra och trevliga att jobba med....

Nu funderar ajg om ajg ska trots kylan för att åka in till Nyköping en stund*brrrr* -8 grader NÄR kommer våren Nån som vågar gissa???

Jag gissar att Våren (medeltempraturen över 0) kommer 2 april

ha det gott.....

3 kommentarer:

  1. Haha, ja du tror den som designade det hade en "dold" tanke... ganska vågat att "peta" in sådana blad på sitt alster.
    Lika kallt hos dig vi har här i Skåne...
    Men men ..inte nog med det! Dom Lovade SNÖ i morgon. *morrar*
    NU VILL VI HA VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!
    Kram från ett kyligt Skåne.
    Kram Maya

    SvaraRadera
  2. *fniss* Var kommer papperet från? Holland? ;)

    Jag hoppas att du inte har rätt om våren - jag vill inte vänta tills i april!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  3. Elefanterna ser onekligen ganska påverkade ut...

    Jag drack av mitt saffrans-te och frågade de högre makterna om när våren skulle komma. Juni, svarade de. Men det kan tänkas att den kommer tidigare söderut.

    SvaraRadera