19 februari 2006

Snart

är det ett år ! sen jag fastnade i scrap träsket;) vilket år det varit inom scrappingen bara possitiva saker försås men mycket jobbigt har hela familjen gått igenom men nu ser vi bara ljsning igen:) har knappt 2 vekor att planera in 1 års dagen:) undrar vad man ska hitta på o fira med? broccoli tårta? en layout eller en i vanlig ordning lite småknäpp pp*fniss* nåja det får väl tiden utvisa men visa er mitt allra första alster scrappat i a4 format

Efter denna har det blivit nästan 300!! saker scrappade:) en helt album till mamma på förra årets morsdag...man kanske skulle ta tillbaka det o göra om det*skratt* jag jag scrappat julkort, foton på barnen och blommor småkryp ja allt som jag fångat med kameran har jag säkert scrapapt lite av oxå.....

ha det gott igelkott

1 kommentar:

  1. Trehundra!!!
    OJ, det var imponerande.
    Grattis på jubileumsdagen ;)

    SvaraRadera