26 april 2006

Hur mår man...

igentligen?
Jo ganska bra, visst finns lite hosta kvar värst är den när man pratat!!! länge*hm*
har inte känt att jag behövt gå tillbaka ialla fall till läkaren så då är det väl ganska ok.
förutom en sak..jag känner ingen smak!!!
o kaffe tycker jag är ok igen..men sen då..surt har oxå kommit men kan inte skilja på smakerna..ex vad smakar lime..apelsin..käner bara en sur grej på tungan.
Allt som är starkt pepperoni o sånt blir salta smaker*hm*
men den kommer väl tillbaka..smaken alltså;) är full av optemism....

Nu ska jag vila soffan..ungarna nyss skickade till skolan ( vaknade 4 av kramp i vaden + hostanfall) sen ska det bytas till sommar sulor på bilen.... och funderar vidare på min 50 tals lo.....typsnitt för 50 talet..ex tack;)

ha det gott....

3 kommentarer:

  1. Gillar din senaste LO massor,skönt att du är på bättringsvägen, smaken kommer nog snart med ska du se!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Trist att du inte känner någon smak, hoppas den återvänder snart så att du kan njuta av messmör och hjortronsylt och sånt som din norrländska sida säkert kräver...! ;-) Ska rota bland mina fonter och se om jag kan skicka dig något via MSN sedan, du kan väl tjoa till när du är online!

    SvaraRadera
  3. Kanske "skrivmaskinsstil" på 50-talsLO:n?

    SvaraRadera