25 april 2006

Mitt gamla album

håller på att falla samman. några av foton ska jag rädda och sen lägga undan mitt bebis album för framtiden laga det som lags kan... nåja räddade två foton på mig o lillebror med hjälp av scannern.... OCH som blev en LO...

Nu är det ju så att jag HATAR min handstil därför skriver jag så sällan men kände att det kanske skulle passa på den här Lon ändå.....

Tyvärr blev den lite missad i scanningen på ena sidan*suck* har använt mig av rubon stgn ..köpt nån gång i begynnelsen och ena sidan syns de inte på...jaja sånt händer...

NÅN som har tips...har ett foto från 1954...min far....vill ha lite 50 tals stuk men vetetusan hur jag ska få till det några tips?

Ha det gott.....

3 kommentarer:

  1. Åh så vackert... Underbara kort! Ang. 50-talsstuk, så tror jag på svart och vitt, kanske lite beige, några tidstypiska typsnitt kanske...?

    SvaraRadera
  2. HURRA - du är frisk! Nu får jag se massor Ejris-spontanitet-inspiration igen. Som jag har längtat, men allra-allra viktigast är att du mår bra igen. Gör du det?
    KramKram

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken FIN layout!!

    SvaraRadera