23 april 2006

Utmanad av Ida.....

Namn: Ann Jansson


Ålder: lammkött....welldone;)...jaja 43 då......

Hemort: Oxelösund

Familj: Make Arne ....Son Eric snart 12 o son Felix 8

Sysselsättning: hobby arbetande hemmamamma...låter väl bra?;)

Beskriv dig själv med 3 ord:
Envis, Emaptisk oxh skapande

Placering i syskonskaran?
1. den först födde.....

Hur jag började scrappa:
För ett år sen...fick ajg tummen ut ändan efter att glottpå Elisabeths underbara Layouter några år.....

Scrapptyp: hm.... när det är cybergroper så går det undan..annars har jag haft otur att komma in i flera blockar:(
Ensamscrappare....

Min scrapstil: Oftsa blått......av nån anledning;)

Hur känner man igen dina Lo?
Ofta en fyndig rubrik ( enlig mig) scrappar ofta djur ,blommor

Inspirationskällor: Forum o Gallerier.... Scraprooms DT tjejer..... även srappbutikens DT gäng

Favoritleverantör: Väldigt olika. BG,,,,,CBX......Allt som faller en i smaken. kanske inte så mycket pluttiluttiga papper o saker.....


Vilken scrappryl kan du inte vara utan? Min skärmaskin

Mitt sämsta köp? nått garn förlänge sen tror jag.....ligger nog i nått hörn...

Vad står högst på önskelistan just nu?
Bazzill alltid bazzill.......

Min första LO: En lo där Eric härmar pappa vid rakningen;)

Produktion/månad i snitt: jösses...utan block...3 i veckan..med block..3 i kvartalet....

Hur mycket tid lägger jag ner? All min lediga tid och ibland lite stulen tid också.

Min pysselhörna: Har ett scrapp rum....med min dator.....

Mål för 2006: Scrappa mer och utvecklas mer.

Sådär ja! Det var faktiskt lika kul som jag trodde!

Nu utmanar jag Marie, Bammie ,Coma och Gunvor att göra samma sak;)

Andra fritidsintressen: FOTOgrafera;)


Ni ser nu är hon på G en lång stund vid burken;)
ha det gott´.........

4 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka igen!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är frisk igen, välkommen till verklgheten!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Å va skönt att du är på G igen Ejris! Jag har varit så orolig för dig.

    Nu ska jag ta mig en funderare på utmaningsfrågorna ;o)

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  4. Welcome back to the living, now i'm the dead one :( hihi, riktigt så illa är det inte men hankat mig fram på alvedon på jobbet idag.

    Skönt att se att du mår bättre, Kram Maya

    SvaraRadera