07 maj 2006

ingen orm



som vill fotas av mig än så länge men jag ger mig inte;) for runt på berget bakom mor o fars ställe i går eftermiddag, inte en slinger svans så långt ögat nådde ,väl fåglar dock svår fotade men lite blommor tänk äntligen rör det på sig i naturen.
Styvmorsviolen är min favorti band vår blommor...lite lagom blyg så där....

förstorade upp videt ( fotot där nere..och fick se.....

Tänk att jag missade lilla frugan första glutten av fotot:) Inte första gången iof som ajg fått med nått jag inte räknade med. förra sommaren var det en liiiiiiiiten liiiiten gräshoppa som satt i en blomma ;)

nej tvätten väntar..åh en stund i SOLEN....vi har +23 grader i skuggan men lätt sjöbris..LAGOM;)

ha det gott...för det ska jag ha;)



2 kommentarer:

  1. Vilka underbara foton du tar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som du har det lika gott som vi i Skåne.
    Hälsa "gubben " och pojkarna.
    Kram

    SvaraRadera