27 juli 2006

Jagat omkring


som en galning efter ...fjärilar*pust* kommer man för nära..tja då lyfter dom virvlar bort utanför kamerans gräns.
Ska köpa en Fjärils buske till Mor o far så fjärilarna stannar liiiite längre:)
Det är så varm o läbbigt så man orkar inte mycket någon badstrand människa är ajg inte heller trots jag gillar vatten men inte sol i för mycket kräft rött klär inte så bra;)

denna har ajg förstorat upp i en ram på väggen tycker den blev så söt=)

*lukt gräs fjäril
*

Ha det gott.....

2 kommentarer:

  1. Å vilka jättefina foton! Jag älskar fjärilar och har massor i min otämjda Oregano-odling!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  2. Fina bilder!

    Tack för "grattiset" till körkortet. Jag tog mitt för sådär 25 år sedan... nu var det yngste sonens tur.

    SvaraRadera