05 november 2006

uppdaterar

med vad som häns sen sist=)

1 november blev jag månadens scrapbutikare =) är så kul att man får lite uppmärksamhet både för kropp o själ.
Får väl se vad det leder så smånging om. Jag är inte den som söker ev DT uppdrag utan jag hoppas de som har sina shoppar/forum ser mig ändå, för visst det vore väl den största äran av de alla.... men jag har inte bråttom utan ser tiden an.

På scrapbutiken har jag en utlottning på 3 st PP tavlor får se vem lotten faller på....
Många är intresserade av tavlorna men svårt att ta bestälningar då ajg inte vet när och OM min rygg o fingrar vill vara med och som förfrågningarna ser ut får jag många beställningar...så jag fixar till 3 st o lottar ut dem...eller lottar 3 sen får jag se vad resultatet blir;) Många har redan "tagit en lott" så det blir spännande se blir det 3 st ungefär lika tavlor eller tre olika,,,,'
Om inte annat har jag fått några saker jag ska prova på så vem vet förutom dessa tre kan det ju bli nån RAK till =)

Annars då...ONT i kroppen i dag...stel som en pinne undrar om ajg sovit konstigt eller nått nytt skit på G. har ju vart förskyld hela veckan....VILL INTE HA MER NU!! tack;)

ha det gott....

1 kommentar:

  1. Hoppas du inte håller på att bli sjuk nu!

    Jag är ju en av dem som håller tummarna så att min lott vinner. Tummarna är nästan blå nu ska du veta ;) Men jag är inte här för att fjäska även om det kanske vore läge för det. Isabel ville bara berätta för dig vad en flärpis är. Det är en liten snuttefilt av blommig fleece som jag sytt på en massa band av olika sorter som hänger ner. Typ som tvättlappar kan man säga fast lite finare. Den har hon haft sedan hon var några månader och nu är hon inne på sin andra. Finns på bild här:
    http://www.bigmoments.se/galleri/index.php?showimage=117

    SvaraRadera