18 december 2006

jahopp då åkte man dit på en utmaning ;) hittade denna hos Gunvor, pia, Hella med fler

Har du köpt en chokladkalender?
Nej, i år är faktiskt inte i år kom överens med brnen att det räkte med den ajg fyller på gotter i..men så kom Mormor med varsin till killarna.

Har du öppnat några luckor för tidigt?
Gjordes säkert när man var barn

Har du hunnit med att köpa julklappar?
anser men KLAR med klpparna inslagna klara o några med rim på;)

Vem är det svårast att köpa till?
Gubben. han fyller strax efter jul och i år fick vi tidig julklapp då ajg fick upptaderad kamera han fick min 2 år gamla....det blev både jul o födelsedags klapp för oss båda.

Dricker du alkoholfri glögg?
dricker sällan glögg...blev lite sjuk av det som 20 åring ( blev lite mycket) efter det har ajg svårt för glögg-

Har det hänt att du aldrig stressat inför julen?
nä. jag tar dan som den kommer visst lite stress hör nog till men stress av det goda slaget OCH jul blir det ialla fall även om jag stressar ihjäl mig så varför?

Hur många stjärnor ger du till årets julkalender på TV?
såg första avsnittet ingen höjdare för den hör familjen....

En person som du velat säga "God Jul" till men aldrig vågat, orkat eller kanske glömt?
Min Farmor som inte finns i livet...mormor...svärfar....de som är borta

Vem är det som julpyntar hemma hos er?
Jag till alla gubbar lättnat.fast julgranen hjälps vi åt med att klä

Älskar du att få julklappar eller att ge bort?
Jag älskar att ge bort saker!

Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?
Jag vill fira hemma i lugna o ro inte fara som en dåre hit o dit.

Känner du någon julstämning nu?
njae nu börjar det komma krypande kanske beror det på att vi ahr fått minusgrader i lite frost men det försvinner väl.

Du som har läst det här - känn dig utmanad du med! Jag vill gärna se svar i just din blogg!

3 kommentarer:

  1. Kul att se dina svar Ejris!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  2. Underbara burkar! Menar du att jag måste svara på utmaningen nu???

    SvaraRadera
  3. Kul att läsa dina svar på utmaningen...

    SvaraRadera