14 januari 2007

Bäbis o pyssel




I morse ringer grannen de har fått bäbisar!! jupps flertal av den lilla håriga modellen*fniss*
kallas för marsvin för vanliga;)
men ack så söta de var födda under gårdags kvällen

*två tjejer o en kille pytte små sötosar*

Sen hade Bettan på scrapbutiken hittat bilderna på hur ett postbound album sätts ihop gjorde mitt första trevande försök inte så illa. MEn allt tog slut:S dubbel höftande tejpen bland annat*mutter* nu är ajg så suger på att tillverka album så när nya pengar kommer ska både skruvar och tjep o textil lim innhandlas för minst 3 album..kanske fler. Tänk ajg få kanske ordning på mina layouter*rodnar ahr ju scrappat efter lust och det betyder ofta nya foton som i sin tur hamnar i plast fickor som hamnar på en hylla....hu så slarvigt ska bli ändring nu


det blir 2 st*fniss* ett för 12x12" ett för 8x8" det lilla är klätt av mammas gamla soffa åh vad jag ångrar att ajg inte sparade vårt gammal soff skin tyg så himla bra till album....hm
ha det gott

3 kommentarer:

  1. vilka söta små bebisar!!

    SvaraRadera
  2. hello, gumman !!
    åååååååå gissa om jag smälter. Jag och båda barnen... vi är helt galna i marsvin. halledosanemej... sååååå himla fiiiiiina !!
    vi har ju två vi med som du vet.men de är vuxna. en helvit med röda ögon, ( albino ) och en svart med lite brunt, strävhåriga. men sååå goa och snälla.
    tur att vi inte kan komma till din granne då, för då hade vi väl kommit hem med nytt marsvin.

    gosa dem från oss !!!

    var just inne hos arne ett slag. han sa att ni hade svalt varsin centrifug. dumt tycker jag :-))

    men krya på er !!!
    jag blev så förtjust i de placerkorten.... verkligen jättefina, Ejris !!
    du är så duktig !!!

    krya på er nu, vännen, så hörs vi.
    kram kram kraaaaaammmm.
    / tone

    SvaraRadera
  3. Fina kort du tagit på de lurviga bebisarna!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera