08 februari 2007

En snabbis

blir det i dag.
Nu har jag registrerat min blogg på blogportalen och deras karta:)
kanske ju hitta hit några grannar kanske..man vet ju aldrig.
Annars.... stora sonen har haft tufft i skolan med mobbing fasoner:S kämpar som en lejonhona för det;)

Var hos Mor &Far...såg fina fåglar .... bla Steglitz genom fönstret..men de flög när jag ville fota dom*jätte suck* Undrar om man ska mata dom med nått drogande?....var samma med ekorren skygg som bara den:S

Jaja tiden för såna foton kommer väl *hoppas ajg*






Nepp nu ska ajg fixa till mig och ner på fotoklubben...bor du när Kom ner vettja;)



ha det gott

4 kommentarer:

  1. Kul idé Ejris - så jag reggade min blogg också!

    Kram från en annan "tigerhona"!

    SvaraRadera
  2. Ja du och grannen kanske sitter och bloggar båda två :o)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen
    Tack för tipset. Nu har jag också reggat mig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej där ville bara meddela att jag fortfarande har huvvet upp o fötterna ner
    /Kram Kingen

    SvaraRadera