11 februari 2007

är det sant?

höll på få slag i dag;) åt det goda hållet.

Var helt övertyga att jag gått upp 1 eller nått kilo tänkte att jajaj ta tjuren vid hornen och ställa mig på vågen fick kliva av 3 ggr!! för att se om ajg såg rätt....
klev upp på gamla vågen oxå för en säkerhets test
jo - fyra....inte grader utan KILO fattar ni !!! jag som slarvat en del:S(jag vet tänk vad det hamnat utan det slarvet)
men ändå så himla mallig så hälften kunde vara nog.
nu jäklar vilken LUST jag fick till att vara duktig nu då!!
Tyvärr kallt och lite hosta får alltid torrhosta så här års

NU vill JAG HA VARMT nöjer mig med 0 gradigt men inte
10 minus som det visat luftrören visslar o tjuter jag vill ut o
gå men inte för att må dåligt utan för att må bättre.
mot värme och att mitt skov att värk försvinne så man kan röra sig mer ute...
du dansar jag med Fillen...men det ger ju tydligen resultat även det*jippi**


En liten Kylig bild*tyvärr lite långt håll till träden för att få bästa skärpa men vackert var det;)

Ha det gott.......

2 kommentarer:

  1. vilken underbar bild och grattis till viktminskningen. Här hade det gått uppåt så jag ligger på samma vikt som 1 januari. Bara att börja om från början med andra ord...

    SvaraRadera
  2. Heja! Vad duktig du är!!! =)
    Jättevackert foto!

    SvaraRadera