30 april 2007

Yeas äntligen



mitt första huggorms foto!!!!

såå otroligt vacker låg den där efter stigen....Hostig och eländig men lovat är lovat så hela familjen hängde med stora sonen ut på skolutflykt ...dä efter stigen låg den o solade så skönt. men ack vilken snabb liten en.... den hade en håla som den kröp in snabbt som ögat men jag är så mallig äntligen fastade det en på bild=)


Hade velat haft den mer öga mot öga men ville inte störa altför mycket när skolungarna for runt benen som vett villingar:/ man skulle kunna tro att det var 1 kluttare man var ute med inte de som snart slutar 6 an;/

ha det gott... o Trevlig Valborg o 1 maj..

7 kommentarer:

  1. Huga - jag hoppade till när jag tittade in här och tittade rakt på en orm!

    Ha en skön Valborg! Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  2. vilka fina bilder... jag hade nog inte fått bilder utan varit rädd att den skulle komma fram till mig...

    SvaraRadera
  3. Kan bara instämma - fina, modiga bilder!

    SvaraRadera
  4. Vilken upplevelse! Du är verkligen en kanonfotograf. Vilka spännande saker du får vara med om!

    SvaraRadera
  5. Och...fyyy...tror jag vänder igen... }=} Men läckra foton!!!

    Tack för kommentaren i min blogg!!
    om min "ugly doll",
    det funkar bra med maskin oxå. Jag har gjort båda delarna. Hoppas du gör en docka så vi får se den här inne! =)

    Kram från Cattis

    SvaraRadera
  6. Hej där

    Trevliga bilder, tur det är på bilder gillar inte ormar i verkligheten. Lite sent men hoppas ni hade en bra valborg. själv var vi iväg o titta på eldshow och brasan.

    Önskar er en trevlig helg Kram Kenneth

    SvaraRadera
  7. Snyggt jobbat!
    Du tar ursnygga naturbilder.
    Mvh
    Ingela
    http://coelogyne.blogg.se/

    SvaraRadera