13 maj 2007

Utmanad=)

kunde inte motstå denna utmaning som finna på Pia, Gunvors med flers bloggar.
att "googla" bilder utifrån vissa nyckelord om sig själv och välja den första bilden i varje sökresultat. Så: här är en presentation i bilder (utvalda av Google) av mig själv


Så här mycket fyller jag nästa gång:Min favorit färg:


Mitt mellan namn:


Det senaste jag åt: fast ajg nöjde mig med en macka o kopp kaffe=)

Dålig Vana:
Min favorit frukt:
Min favorit grönsak:

Favorit djur:


Orten där jag bor:




Användbaraste redskapet i köket:
Mitt husdjurs namn:





Mitt senaste köp:Något som gör mig lycklig:




Mitt förnamn:
Bara för kul sökte jag även på Ejris=) snacka om att man är flitig på nätet*rodna*


Mitt efternamn:



Så nu är det bara DU kvar=) Utmanar just DIG!!
Ha det gott.....

4 kommentarer:

  1. Då är vi nästan lika gamla ... :D

    Kul att du nappade på detta! Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  2. kul att se att du också hängt på denna utmaning...
    Hoppas doktorn kan hjälpa dig.

    SvaraRadera
  3. hihi.. va kul att även du hakat på utmaningen :) så kul att se vad alla har för bilder!

    SvaraRadera
  4. Kul utmaning, jag antar den ;)

    Kram Eléonore

    SvaraRadera