30 juli 2007

slutet av Juli

men vart har sommaren tagit vägen? har det vart sommar? kommer sommaren??'

Jisses de fick visst SNÖ!!! i härjedalen i går!!!


Vi var hos Mor o far för lite Grillmat. de har tak över uteplatsen och tur var det för det kom skurar mellan varven men så dör den upp....


Den vackra regnbågen precis lagom innan solen försvann bakom trädtopparna i motsatt riktning.

Min sommar favorit!! Luktärter!!! luckar så gott. tyvärr fanns det så få så jag kunde inte plocka några med mig hem. De står ju inte länge innomhus men doften är så ljuvlig!

Ha det gott regna inte bort....

4 kommentarer:

  1. Villka underbara foton du tagit!
    Vad är det som har hänt med sommaren? detta är ju inte sant vi har bara varit ute med båten en gång och det var då i början av juni när det var så varmt.
    När jag stickar så använder jag rundstickor då kan jag ju ha arbetet i knät i stället för att ha de på stickorna för det fixar inte jag heller.
    Ha de gott. KRAM

    SvaraRadera
  2. Underbara foton Ejris! Som alltid ...

    Märkligt nog har Stockholmsområdet fått mindre regn är genomsnittligt i juli och ändå känns det som det var en ruggig månad ... konstigt?!

    SvaraRadera
  3. ja vädret är helskumt. Snö i juli är ju inte riktigt rätt!!
    Jättefina foton, som vanligt förstås.

    SvaraRadera
  4. Men vad du är duktig på att fotografera!!!!

    SvaraRadera