30 augusti 2007

Bumper Card Society

Fick denna utnämning av Elisabeth=) känner mig så hedrad.


Förutom äran innebär det att jag ska skicka iväg ett kort till någon inom k f 7 dagar och dessutom utse ytterligare 5 personer till Bumper Card Society.

(jag hoppas NÅN kan hjälpa mig här
Till VEM ska jag skicka??ett kort?? nån av de 5 jag valt ut eller hur?? lite lite med instruktioner för en som känner sig lite trög;) Vill ju så gärna att det blir rätt...

nåja får väl föröka välja ut 5 stycken första då, inte lätt skulle vilja ta alla scrappare jag känner....

lundar o drar en lott ur högen
Pia Engdam för en härligt scrappande tjej
Krockan Ulrica Som gör så härliga Kort
Zara scrappande och kortmakare
junitjej rar o söt tjej som skriver fina komenrarer i min blogg;)
Bammie En tjej som utvecklats massor

tjejer Lycka till..skriver mer här till vem man skickar och så vidare ni undrar kanske med:/

2 kommentarer:

  1. Oh man tackar för att ha blivit utvald. Jag är nog ändå trögare för jag förstår inte alls vad jag skall göra. Tacksam för all vägledning.
    kram Bammie

    SvaraRadera
  2. Tack för att jag får titta och inspireras av din sida. Hoppas du får en härlig fortsatt fredag och scrappinghelg.

    SvaraRadera