10 augusti 2007

Födelsedag

inte min;) men storebror blev 13 år i går!. Nu är han ett tonårsslyngel full med hormoner. ja det har han ju haft nått år redan, ena dagen hur mysig o trevlig som helst för att sekunden eller dagen efter vara ettrig, tvär och massa med attidyd:/.
Födelsedagen avlöpte ialla fall i bästa klass med ett Nintendoo Wii i paketet så höll vi på spela baseboll innan gästerna dök upp. (Idag är jag stel visste inte att man hade några muskler, Tränings värk med andra ord)



Passade på ta några bilder på pelargonerna med regn dropparna kvar sen nattens skur.
Hoppas vi får ÅSKA men luften är kvav och klistrig så kanske ett ordenligt muller kan lösa det

Ha det gott.....
ps. fick flera myggbett i går kliar som tusan på fötter och anklar, när vi satt ute o njöt o lite sommarvärme på kvällen men får lida för det i dag.Hatar dessa blodsugare

6 kommentarer:

  1. Fina bilder!
    Fin blogg!

    SvaraRadera
  2. Ja du, det går fort när barnen växer min dotter blir 30 i år och vart har den tiden tagit vägen?????

    Du tar så underbara foton, vill också kunna det, försökte att fotografera blixtarna sent i går kväll men min kamera ville inte får nog läsa på vad jag gjorde för fel.

    Ha de gott. KRAM

    SvaraRadera
  3. Wii:n är perfekt att använda och "träna" lite med. Vänta bara tills du provat boxningen! Jag hade ont i flera dagar!! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hu ja, dessa tonåringar! Har en som fyller 13 om några dagar men som varit fullständigt tonåig i över ett år! Fast det bästa med att ha gått igenom detta två gånger förut med styvsönerna är att man vet att det går över!

    Underbara foton - som alltid!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  5. grattis med sonen. Jättefina bilder!! Och dessa j-a mygg är inte att leka med i år!!

    SvaraRadera
  6. Ja, du det där med myggbett är en riktig plåga. Jag har hela fötterna fulla så de ser ut som bullar. Hehe
    Bammie

    SvaraRadera