18 augusti 2007

Studiofoto

dax för studiofoto och med min lillebrors fru men framförallt hennes mage. 5 veckor kvar innan lilleman tittar ut (förhoppningsvis). I dag var det dax för magfoto himla kul blev flera riktigt bra men de är lite för privata;) så visar en som är lite mer anonym även om jag fick lov att visa.

Tycker bebis magar är så vackra på nått sätt. Har ju aldrig haft nån själv men njuter med varje blivande mamma och hoppas jag får fler magfoto chanser.

Annars hipp hipp hura för för min brorsdotter som fyller idag! Malin Grattis om du skulle se detta=)
Avslutning på dagen var grill kväll hos mor o far vi trotsade kylan och satt ute o mumsade härligt GOD mat. man vet ju inte om det blir så många fler gånger. vi ska ialla fall äta surströmming om 1½ vecka *MUMS jag längtar redan....

ha det gott....

7 kommentarer:

  1. Åh, så fint! Jag önskar att jag hade några magfoton från mina tre graviditeter, men det är för sent nu. Fläskmage är på något vis inte alls lika läckert! :-)

    SvaraRadera
  2. Åhhh sådana foton hade jag velat göra, ,men det lär ju inte bli ngt av nu eftersom jag gjort mitt på den fronten... det är bara en slapp vetedeg där nu...
    Jättefint!!!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken härlig bebismage, önskar att jag hade några sådana fina på min gravidmage!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefint foto!
    Dessa magar är nog det vackraste som finns. Surströmming låter inget vidare jag håller mig till havskräftor.

    Ha de gott. KRAM

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt foto du har tagit. Magen är så härligt rund och fin.

    Jag tog mig tid en dag och läste om dig och din familj och det var jätteroligt att läsa om er.
    kram Bammie

    SvaraRadera