30 september 2007

Fick en ide

som iof inte är så ovanligt;)

men mina nålar de till att sy ett stygn men framför allt öppna upp scrappy gluet när det torkar i pipen.dessa försvinner på något märkligt sätt..känner Ni igen er?

filuferade lite o kom på att man kunde scrappa en nåldyna som hänger precis framför ögonen på en....ungefär så här=)

ett tjock kartong i botten. 2 lager wellpapp, papper, tunn kork o lite dekosar.... klart funktions dugligt och kanske håller den reda på mina nålar=)

ha det gott....

8 kommentarer:

  1. Vilken smart idé och fint blev det också!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Smart och snyggt!!!
    Kram Maria S

    SvaraRadera
  3. JÄTTEFINT!!

    SvaraRadera
  4. En scrappad nåldyna...varför har jag inte tänkt på det??? Hur smart som helst ju! Snygg oxå! :-)

    SvaraRadera
  5. Smart! Mina sitter på en tygväska där det även finns plats för gnuggpinnar (till gnuggisar) och lite annat. Det gäller att komma på någon smart förvaring för sina nålar!

    SvaraRadera
  6. Smart idé och snyggt!! =)

    SvaraRadera
  7. Njuter av din sida och vad du knåpat ihop. Ibland blir jag bara så förbaskat less på det jag gör själv. Tycker att jag sitter fast I en slags layoutform. Så nu ska jag insupa lite andra sätt att att lägga alla detaljerna.

    Smart idé-.--

    SvaraRadera
  8. Sicken smart idé. Helt klart plankvänlig.
    Bammie

    SvaraRadera