18 september 2007

nu är det jul igen....





Nu du Gunvor=) har liftat dig på ett mycket enkelt sätt men dock=)
har har klippt,embossat,stämplat,svurit en del,målat,maskerat (på mittivs men ändå;), glittrat mig, ska va glitter på julkort=)
3 klara..återstår en HÖG...dels till mig själv men får nog en lite beställning från Fillens skola i år gör gärna några för den goda sakens skulle så ungarna får hitt på nått=) ( dialekt där)
gjorde några för 2 år sen.hade knappt sett en stämpel men de tog alla mina mer eller mindre provkort som såldes sen stack särskolan en dag i stockholm. Fillen pysslar ju inte..hm jo han står gärna o tittar när mamma pysslar så jag får ju göra nått för han åh det är ju kul.
tror ajg har ett uppdrags jobb på G...nu ska ett kontrakt skrivas o betalning ske..vet fortfande inte vad bilden är värd*asg*
Ha det gott


6 kommentarer:

  1. Jättefina kort Ejris! Va kul att du använder den granen - den är så härligt vintrig!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig vinter-julstämning! Jättesnygga kort.. kanske ska göra några julisar själv i år också;-)

    SvaraRadera
  3. Kanonfina kort, det är ju nästan så jag längtar till vintern och julen nu ju ;)

    Kram E

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga granar och KORT. Smart jag borde också börja tänka på jul.

    SvaraRadera
  5. Uderbara jul kort. Hm ska nog också börja snart:-)

    Kram
    Karin

    SvaraRadera
  6. Jättefina julkort!!! =) Jag har faktiskt oxå börjat..en än så länge.. ;o)

    Kramis!

    SvaraRadera