07 september 2007

pust

Mitt kök!! är trött på detta redan några veckor återstår ju:/
trött på brummet, trött på den torra värmen den avger, trött på att stå som en kratta när man diskar o lagar mat, trött på att inte nå o ha det man är van runt sig*suck*

men man får vara tacksam mitt i eländet att tvättstugan går att använda..än så länge. antagligen sätter de upp fläkten där sen...... Gruvar mig för elräkningen som kommer efter detta:/

men som alltid hoppet o den positiva jag ;) tänker ut hur köket blir när allt är klart..ny matta blir det ju. frågan är om de målar om på en gång...eller ska jag göra det så får ajg ju den tapet o färg jag vill....eller??!!
jösses vad många eller det är*fniss* kan vara lite velig ibland..har funderat på måla om köket i flera år samtidigt bor vi i en hyräsrätt o det tar emot man tycker liksom att man kan få det gjort..vi får se hur det blir....

I morgon är det ialla fall Cybergroup på Scraproom ska bli jätte kul fast det jag beställde i veckan har inte kommt:/ förr var de snabba som attan men icke nu tråkigt hade velat haft sakerna innanCG.

Måste oxå rekomendera ett Nytt härligt forum;) många har ju hållt på scrappat sen förut men kanske är det nyhetens behag som gör att forumet är urtrevligt,vänligt och lätt at komma in i har bara känt det på några få forum förut.
ha det gott kommer säkert in några alster under helgen;)

1 kommentar:

  1. Fy vad jobbigt ni har det. Lång tid skall det också ta stackars er.

    Nu skall jag kolla "ditt" nya forum. vi ses!
    Kram Bammie

    SvaraRadera