15 september 2007

raka svar

varför är det så svårt att få såna?? raka svar alltså;)
har mejlet o frågat på fotoforum om HUR mycket man ska ta för en bild vilka lurviga svar man fått:/
från skyll dig själv till den är värd mer när den används på ett sånt sätt...JA OK MEN VAD ÄR BILDEN DÅ VÄRD??
men jag har pluggat... upphovsmanna lagen..copyright. några dommar.... så snart är ajg färdig jurist..i morrn eller så*asg*
mejla tebax till tanten o skrev att hon får komma med en mycket bra bud;) får vi se vad det blir då.

annars..har ont i ryggen....ja jag vet jag är knäpp, otrolig otålig ibland så nu hade jag funderat på nån vecka ( läs timmar) att möbler om vore kul. sagt o gjort. bokyllan sonen hade den åkte ner från väggen. bokhyllan vi hade i sovrummet släpades ner 2 tr till sonens rum en av mina hyllor i pysselrummet åkte oxå ner. pyssel pyssel o sonen srum KLART strax efter lunch med en NÖJD son.
gubben måste till jobbet så ingen mer hjälp där....
men envis som en get.... mmmm det är jag i kvadrat;)
packade ner mitt pysselrum i lådor. skruvade upp sonens gamla konsollhylla (obs SOLO=)
packade upp igen....upptäcker att jag hade MER prylar än jag trodde:/ så in åker en bokylla igen.
böckerna får ligga i lådor så länge tills jag löst hur jag vill ha dem..funderar på en hylla i hallen för vill inte ha bokylla i sovrummet mer,,,,

och jag är totalt slut!!! somnar nog ovaggad i kväll;) fotar mitt um i morgon lite finjustering först=)
ha det gott....
javisst ja min bild var i tidningen i dag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar