08 september 2007

trött

efter en heldag vis scrapbordet=) men några layouter blev gjorde kanske orkar ajg den sista vet inte än... **den sista layouten för kvällen:utmaning brodera..sydde rubriken...


**Utmaning Journaling
utmaning färger,rött,rosa,grönt svart o vitt.....


**Utmaning skiss tack Elisabeth den var jätte kul=)
*utmaning scraplift..efter Marias layout


**utmaning Overlays. hade inga men gjorde en av OH papper o lite penslar i Ps.


det vad det det;) nu känns ryggen..figrar som är stuckna av lon med svanparet där är rubriken sydd!! et gör ajg nog aldrig om;)
Mitt i allt smällde åskan i över2½ timme jisses vad det blixrade o mullrade en paus som ajg inte ville ha för ajg ahde precis fått upp gasen. men endast en utamning återstår av dagen får som om ajg orkar..
ha det gott...

4 kommentarer:

  1. Wow så mycket fint du har hunnit med, jag är verkligen imponerad!

    Fastnade speciellt för lo´n tonåring.

    Kram Eléonore

    SvaraRadera
  2. Va mycket du hann med idag! Underbara LOs och fantastiska foton!

    SvaraRadera
  3. Jag är imponerad! Vilken skaparlust du haft idag, jättemycket fint! Själv har jag inte ens fattat att det varit en cybercrop... den andra jag missar på kort tid! Tror ni måste börja tipsa mig om sådant. ;)

    SvaraRadera
  4. Håller med många andra! IVlke produltivitet! Det måste kännas hur häftigt som helst!

    Åh, fotot med knopparna vill jag bara äta upp!

    SvaraRadera