18 oktober 2007

besiktat bilen:(

åh så kostar det gamla skrället ännu mer pengar..bromsarna bak*suck*

men tröstar mig att gosa med grannens berger des pyrénées à face rase valpar=)
Underbara små ting.Eller hur??? Länk till deras hemsida finns under det svåra namnet;)


**Vågar jag??**

**en liten Tuff fröken**
**Små 6 veckor gamla! men att tugga på fotografen är inte dumt och inte för liten för;)**
En hundras som kräver massor av sin Husse eller matte men helt underbara.
Många vill lära sig kameran har fått många förfrågningar men tyvärr rinner det ut i sanden NU gör jag ett NYTT försök!!

Prova på fota i studio och kanske lära sig mer om kameran

Många har frågat men det rinner ut NU bokar jag dag och ser
hur många intresserade det blir.
Lördagen den 17 November 2007
Kl 10.30
- vi kör på å länge vi orkar
Lunch intages på någon av Pizzorna/restaurangerna i stan för egen kostnad
*prova på fota i en studio
* tillåter vädret kan vi göra en snabb utflykt för testa macro, landskap mm
*lära mer om olika kamrera inställningar.

Kostad Att du tar dig till Oxelösund!+ Mat förstås=)
Vill du göra fler studio arbeten är det medlem i bildklubben som krävs under 2008.
Vi kan pressa ihop oss ganska många i lokalen runt 10-kanske 15 personer kan fungera. Men ändå först till kvarn som gäller. Jag kommer uppdatera här vid anmälningar som kommer in.
Oxelösund 12 mil söder Stockholm eller 7 mil Norr Norrköping.
Fyll några bilar o kom vettja=)

Anmälan senast 9/11-07
Epost : ejris@yahoo.se

Ha en bra dag

2 kommentarer:

  1. Nej... tyvärr kommer jag inte... Men jag fortsätter att plåga dig med frågor på forumet som du bara mååååste besvara! ;) Söta bebbehundar!

    SvaraRadera
  2. Men hallå!!! Hur söta var inte de där små vovvarna då??? UNDERBARA!

    SvaraRadera