27 oktober 2007

Nya kort

Några nya kort=)Nätet utskuret från svart papper med skalpell..fingrarna klarade sig i dag med;) Månen men fladdermusen är en dingbat hämntat nånstans från nätet=) man tager vad man haver när man inte har stämlpar. den är färglagd med aquarell o sen utklipt. o lite bling runt kanten.
Spindeln utskuren av skalpell i svart papper. lite bling runt kanten=)
Min vinst från Hobbyhuset och allt om scrap se LO nerår*pekar* min fösta Filurstämpel det roliga är att ajg hade en period i tonåren då jag ritade liknande gubbar hur söta som helst.
Annars ? jotack;) var på ljusparty i Onsadags köpte några lukta gott ljus längtar till jag får dem så huset kommer dofta så gott=)
Torsdags var det Klubb o styrelsemöte inte så kul får alla kommer inte men fick ta de beslut vi kunde ialla fall.
Ha en bra dag..jag ska tillbaka till pysselbordet=)

8 kommentarer:

  1. Fina kort :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vilka urgulliga kort!!! Jag älskar de där stämplarna.
    Grattis till vinsten.

    SvaraRadera
  3. Härliga kort.
    Tycker att det vart ett jätte bra hallowinkort och kul med att ha bara band bakom stäpelmotivet på kortet nr.2

    SvaraRadera
  4. Ursnyggt haloweenkort, jag förstår om fingrarna kan ha varit i farozonen, ett himla pill att skära det där.
    Jag älskar filurstämplar, det ska defenitivt bli fler av dom.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  5. Kanonfina kort!
    Men jisses så skicklig du är med skalpellen.

    Ha de gott. Kram

    SvaraRadera
  6. Läckra halloween kort!!!!Och jättefina filur kort!! =)

    Grattis till vinsten!!!

    Kramis!

    SvaraRadera
  7. Åh vad fina kort!!! Och julkorten har du börjat med också... inte jag inte... Borde sätta lite fart med det nu!

    SvaraRadera