09 oktober 2007

skapat

En ny layout på lille Fillen. Gillar när han stannar till så snällt för att mamma ska kunna få en fin bild( jo tjosan det är itne för min skull här gäller det att vara snabb i humörso aktivitets växlingarna=) Fortfarande jätte snorig i dag bröt det ut på Fillen oxå*suck* och vi ahr vart inlåste i sovrummet hela dagen....för nu är snart mattan på plats....undrar om snickaren hinner i dag oxå ..inte mycket tid kvar av dagen dock:/ så får ha rörigt tills i morgon är ajg rädd*suck* ha det gott

7 kommentarer:

  1. Jättefin
    Han ser verkligen tankfull ut där.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Så fint du har fångat honom. Bilden säger så mycket.
    Hoppas ni snart kryar på er och att renoveringen snart är klar.
    kram Bammie

    SvaraRadera
  3. Hej å hå…

    Trött på att göra det jag gör så jag har fixat mig lite kaffe och nu sitter jag och dräglar över LO´s . Vet du hur kul det är att ta in andras sätt att scrappa. Jag bara inspireras så mycket av det.

    Vilka vackra foton du har på din sida och LO´n på Fille är underbar.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  4. En underbar layout!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Villken underbar LO!
    Fotot är ju helt underbart.
    Du är en duktig fotograf.
    Ha en bra dag. KRAM

    SvaraRadera
  6. Ja, det var en teckenspråkskurs på distans som jag anmält mig till. Men min "fröken" har inte hört av sig så jag antar att det inte blir ngt av den ändå. Får kanske prova igen om något år då mina barn inte tar så mkt tid från mig så jag får en möjlighet att sitta i lugn och ro och göra läxorna...
    Vad vill du veta??

    SvaraRadera
  7. det är via folkhögskolan sundsgården i helsingborg som denna distanskurs är. Vi träffas en gång på hösten och en gång på våren, annars sker all annan kontakt via webkamera eller genom att vi filmar oss själva och skickar in till "fröken". Det borde ju finnas andra folkhögskolor också som har denna typen av utbildning, men det fanns faktiskt en från stockholm med här om jag inte minns fel... Annars var det mest folk som kom här från södra sverige. :-)

    SvaraRadera