14 oktober 2007

snart Ny vecka

Söndag kväll...åh snorig hostig en bedrövlig syn..därför visar jag min Nalle istället;)
vad har hänt..inget scrappat bara städat i flera dagar men nu liknar det nått igen=) får fota i morgon men först ska Bilen in till Volvo för att se vad raggar ljudet kommer ifrån..alltså att det är avgassystemet så mycket vet ajg mer blir det dyrt( katalisator) eller billigt det visar sig i morgon.åh på torsdag är det besiktning*ryser* lika läskigt varje gång*suck

Grannen har fått valpar....ja 2 av mina grannar den ena har 6 veckor underbara yrväder nu kommer jag inte ihåg rasen men ACK så söta....nån Vallhund modell. Ska föröka fota dem nån dag hoppas på lite sol för de små liven. Granne 2 hon ja hennes tik nedkom med 8 st schlabradorer i veckan ahr itne sett dem än men får väl glutta lite när de öpnnat ögonen o blir mer livliga;) man blir allt lite sugen på Valp men är trots HÖG söthetsfaktor inne på en kees till i så fall men vi får se mycket pengar i en hund idag:/
ha det gott.....

3 kommentarer:

  1. Åhhh söta valpar... Vill ju ha. :-)

    SvaraRadera
  2. Ja... hund är dyrt minsann! Du får skaffa undulat istället. ;) Jättefint foto!!!

    SvaraRadera
  3. Å dessa underbara hundar!!! Mina föräldrar har haft tre och jag saknar dom så otroligt mycket.
    Tänk att få sätta in näsan i pälsen och bara gosa runt... Det är ju härligt med keesar!

    SvaraRadera