16 oktober 2007

vill vinna på Lotto...

Flaxade runt huvudet i dag..ja inte stjärnor;) men väl en massa sidensvansar=) in efter kameran på med 70-300 gluggen....åh så tittade solen fram så snällt men hmpf...dessa fjäderfän är otroligt skygga sitter långt bort men tar några bilder...visst det syns ju att det är en pippi på dom men de är krafftigt beskura..... jaja bara fortsätta hoppas på lotto vinsten=)
*asså vad är det som smattrar där nere...jaha tanten med kameran igen***
okej okej ska stila lite framför kameran då.....*
ha det gott...

4 kommentarer:

  1. Ja en lottvinst vore inte alls dumt!! Jag tar gärna en! Fina kort du tagit. Vovven i inlägget nedan är helt underbar!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Trött i mössan idag, undrar om jag håller på att bli förkyld!! I alla fall så har jag tagit mig tid att scrappa vilket känns bra men jag är i alla fall inte riktigt på hugget så nu surfar jag runt istället.

    Har inte sett någon sidansvans alls här men vi har inga rönnbär heller.

    SvaraRadera
  3. Dom är så vackra! Men det är ju så himla svårt med fåglar. :-\

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för att du skall vinna på lotto. Fina foton och modellerna är ju så vackra.

    HA DE GOTT! Kram

    SvaraRadera