20 december 2007

GoD JuL

**Den här bilden hoppas jag är klickbar för då syns frosten så mycket bättre;)**
Knäcken klar. lite annat julgodis klart, baket klart,sillen inlagd laxen på gravning, köttbullarna rullade o stekta o mitt i sädet*pust 2 av 3 toaletter klara bara resten kvar*stön* nåja blir ju fint efteråt och man känner sig nöjd=)
I morgon blir håret klippt så skönt o få lite fason på kalafsen.
Får nog inte så mycket tid över till bloggen förren efter jul så passar på att
önska ALLA en God Jul nu.
Ska göra min lilla bloggrunda i kväll om jag inte somnar över tangentbordet försås;)
Ha det så gott o ät lagom men julmat o få lagom med klappar;)

6 kommentarer:

  1. God Jul på dej med Ann!
    Ät och drick gott och bara njut nu i jul.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Vill bara önska dig en RIKTIGT God Jul!

    Kram Bettan

    SvaraRadera
  3. En GOD JUL önskar jag dig och din familj!!!

    SvaraRadera
  4. God Jul!
    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  5. Hej på er kära vänner, Tack för det underbara Julkortet.
    Hoppas ni har en underbart skön julafton.
    Kram Från Maya, Christian, Em, Robin, Natti & Simon.

    SvaraRadera
  6. Åh, knäck! Jag lyckas aldrig med min... Har du något knep? :)

    SvaraRadera