30 december 2007

Gott slut o litet minne

Gott slut o Gott Nytt År!! maken jobbar natt under nyår så jag o killarna firar lungt o stilla förhoppningsvis kan jag få tilfälle att fota lite fyrverkerier. Man får ju inte så många tilfällen när det gäller sånt. Men hunden blir orolig så vi får se om han accepterar att vara solo några minuter medans matte står på balkongen för lite png foton;) fick ialla fall nya digital foto för alla i går men goda fotot tips.....

Julen jo så lugn o skön o god mat o lite klappar. fick ju en glugg strax innan jul så hade inte väntat något paket men fick en stämpeldyna,metallpapper(blingtyp) smycke,doftljus o så Sims2 jordenrunt*rodnar* barnsligt förtjust i just det spelet=)


**** En liten tanke skänker jag min far i dag på hans födelsedag***
nån frågade hur jag gjorde knäck enkelt. 3 dl grädde,3 dl ljus sirap 3 dl strösocker
kokas i en vid kastrull på medelvärme till man kan göra ett kulprov tar ca 1½-2 timmar gärna några minuter till ju längre den får koka desto hårdare knäck. min blir som mellan ting mellan mjuk kola o knäck o den är redan slut!!!!

var rädda om varandra nu under fyrverkerier o trafik så syns vi nån dag in på det nya året 2008 som vi ska hoppas bli ett bra år för alla=)
Ha det gott.....

4 kommentarer:

  1. Gott Nytt År Ejris!
    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  2. Gott nytt Ejris! Hoppas du fick några häftiga foton och en härlig kväll!

    Hihi, det var jag som bad om knäcktipset! Tack! SKa skriva ner det och banne mig prova, någon gång måste jag ju lyckas!

    /Jennie
    http//www.passvik.net/blog/

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År Ejris!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år vännen! Hoppas att du får ett underbart år.
    KRAM

    SvaraRadera