17 januari 2008

åhhhh

har fått en utmärkelse som är en stor ära av Bettan och Pia (hoppas jag inte glömmer nån nu)
alltså NI är bara för GULLIGA=)

awords: "Give this award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times."

Jisses välja ut 10 personer...man glömmer ju nån nästan en omöjlighet...

jag gör så här tror jag
Bettan, Pia, Jozebelle, Lisbeth, Gunvor. Maria, Maraij, Elisabeth och ALLA andra som förgyller min dag med vackra inspererande alster i era bloggar OCH era underbara komentarer i min blogg!! För ALLA de NYA vännerna man fått av scrapping och internet förstås var skulle vi vara utan det;)
ingen glömd utan jätte kram till ER ALLA

Vill ge min söta Granne TINA en extra reward bara för den hon är måste nog klura ut ett kort till henne.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar