07 januari 2008

jahopp

då var man ett år närmare 50 så;) jisses vad tiden går FORT för fort men det är väl så det är.
Tyvärr missade jag fota tårtan o alla ljusen*asg*** hoppar ljusen....blir så många men tårtan var god.
Tack Tina för underbart god choklad vi mumsade lite på kvällen*slurp o för tulpanerna .tur man har dig;) ska fota dom i morgon=)
nu väntar kudden o sätta klockan för morgon dagen*blääää* but a mom got to do what a mon got to do..... fixa iväg ungarna till skolan för att sen lata sig på soffan=)
ha det gott...

4 kommentarer:

  1. Grattis Ejris på födelsedagen. Ja, tiden går, barnen växer men själv blir man inte äldre, är det inte så?

    Väntar med spänning på att få se tulpanerna (måste nog också köpa några).

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Grattis en dag i efterskott, hoppas din dag blev bra! Tulpaner gillar jag också, dessvärre får jag kli i ögonen av dom så det går inte...

    Tack återigen för priset!!!! De var jättefina!

    Kramizar

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott!

    @--}----

    (en liten nätros till dig)

    Hoppas du fick en fantastisk dag, som blev som du ville att den skulle bli!

    SvaraRadera
  4. Stort grattis på födelsedagen från en vän som hörde av sig för alldeles för länge sen... jag lever i alla fall, men har börjat jobba heltid så jag har inte ork för nåt längre. Följer din blogg i alla fall, och scrappar lite då och då.
    Kram kram /Ida

    SvaraRadera