07 februari 2008

längtar


Längtar till en BLÅ sommar himmel..vita tussar helt ok men inte grå stora som täcker hela himlen och solen.
Fösrkylningen pågår som bäst på både mig i lille Fillen*blää* o i dag ska vi ha årsmöte som inte blev av i januari hoppas inget tjafs utan snabba beslut=) sen hem till goa soffan o filten med en kopp te=) ME LIKE.
ha det gott Ni har väl inte missat att jag lagt upp utmaningen på fotokurssidan?
Jag blir vanisnning på bloggar ibland snacka om att leva sitt eget liv. har försökt skriva i bl.a Bettans, Lisbeths blogg får inte ens upp skrivrutan*mutter* Lilos fungerade bra..o samma blogg typ.. jag är inne o läser VILL lämna komentar o inte kan..frustrerande!!

4 kommentarer:

  1. Joho..du kunde lämna hos mig...kommentar. Jag scrappar i 3600X3600 pix, sedan förminskar jag till 600x600 och jpg.

    SvaraRadera
  2. Ibland är bloggar tokiga! ;) Jag blir galen när det ser ut som om man ska kunna klicka på en person och komma till den bloggen, och så går det inte. Vad beror det på?? Till dig gick det ialla fall utmärkt att klicka sig! =)

    SvaraRadera
  3. Ja det är härligt med sommar, men faktiskt är dagarna lite ljusare nu...
    Hoppas ni blir av med förkylningen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej hallo…tjena…typ..
    Har rattat in sportradion på radion, skaffat mig en stor kopp kaffe och tänker medan jag lyssnar på Skidskyttet surfa runt och infånga lite inspiration från scrappare.


    SMyger hos dig..

    SvaraRadera