23 februari 2008

min fina nya cykel


inte min men väl Fillen har fått en fin cykel från barnhab. Men att trampa var nog inte grejen så här i början men att dra runt den..i vatten pölen det var gejor det. Vi var ute en lång skön stund i solen även om det blåste på bra så glömde Fillen bort blåste för en stund o njöt av att leka med hojen=)
och naturligt vis är hjälmen på den ska vara given även om man går runt runt med cyckeln.
hm låt se hur stryret funkar......


testen där nere.pekar neråt i bloggen... de byter test mellan varven just nu är det engelska städer ite fullt lika bra på det :/ får öva lite=) det finns länkar på sidan till felr tester just den men Svenska städer hittar jag inte men den kanske kommer=)

Ha det gott i vårvädret. hoppas på en fototur i veckan för att se hur långt våren kommit i skogen

Protestera!!

Mot indagningar av funktionshindrade assistenter som regeringen lägger ny prop på

ARG!! varför slå på de svaga SKRIV PÅ!

http://www.namninsamling.com/site/get.asp?riva

6 kommentarer:

  1. Vad härligt med cykellycka!!! =) Jag har självklart skrivit på!!!
    Ha en trevlig söndag!

    SvaraRadera
  2. Underbart med ny fin cykel!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Om du har varit in på min sida så kanske du har sett att du försvunnit ur mitt länkarkiv. Jag har rensat ur och skapat en ren länksida för papper- och kortmakare så att jag hittar alla de bloggar jag vill besöka.
    Nu ligger din länk på en särskild ”min bloggrunda sida” vilket du ser om du tittar in hos mig.
    Jag tar mig en stund att surfa runt och samla lite inspiration samtidigt som jag säger detta. Vill inte att du ska tro att jag tagit bort din länk.

    SKa protestera...

    Ha en skön måndag.

    SvaraRadera
  4. Villken fin cykel och härliga foton.
    Nu har jag också skrivit på.
    Ha en bra dag. Kram

    SvaraRadera
  5. Men vilken lycka och vilken fin cykel han har fått, kan tro att han är glad.

    Självklart skall jag skriva på, med en gång!!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Härliga foton på en lycklig kille med fin cykel, självklart är detta något att protestera emot så jag skrev givetvis på!

    Kram kram

    SvaraRadera