16 mars 2008

tulpaner

Tulpaner i massor. ja det är en dröm för de är så hiskligt dyra och håller sig så illa och det har blivit så mycket sämre med åren tycker jag. Förut kunde ajg hålla liv i dem minst en vecka nu får man vara glad för några få ynkliga dagar. men lyser upp gör de.

Även en utblommad har sin charm fast på bordet vill jag inte ha dem=) sparade sista buketten för att få några foton inte så illa va??
Nu ska jag göra det jag inte gjorde i går*pust* tvätta,bädda rent o dammsuga
ha det gott.....
Ulrika skrev en komentar som försvann när jag godkände den*skummt* ändrade komentarena så att det är en bokstavskod hoppas slippa virus sidor nu

9 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Tulpaner är något av det vackraste jag vet, dina foton är även dom vackra!!!

    Du kan verkligen konsten att hantera kameran.

    Kram E

    SvaraRadera
  3. Mmmmmm, tulpaner, vackert, vackert!!!

    Glad Påsk på dig också :).

    Kram Mari

    SvaraRadera
  4. Glad Påsk önskar jag dig. Visst är tulpaner fina och jag håller med dig. De höll längre förr.

    SvaraRadera
  5. Vill önska dig en riktigt glad påsk.

    Kram E

    SvaraRadera
  6. Älskar tulpaner jag med!! Så fina!
    Hoppas du får en riktigt GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
  7. Jag gillar din vissna tulpan!
    Ha en skön påsk!
    Kram

    SvaraRadera