03 april 2008

Våren


Våren är då blir Felix så här Glad=) han sitter på cykeln o njuter av vårvädret. De hade lovat regn med det blev SOL så härligt i dagarna två. Nu har de lovar tråk väder till helgen men håller tummarna att det här sköna vädret består....
Gråsparvar HÖGT uppe i trädet men lite småkul bild ändå. Naturligt vis fotar jag på allt som vanligt...Som på Mossa/lav som växer på fläderbusken så vacker färg....

Ett år sen så var vi med om Sorg framför allt min väninna o hennes familj då de forlorade sin hund på ett hemskt sätt ( bara gå tillbaka April-07 för er som vill veta mer)
Nu har de en Ny hund sen några månader o hon är så kul. Här är Alis(rätt stavat?? eller Alice??
fluffhund nybadad o cool vicken sötnos eller hur??

**Fluffhund =)
Ha det gott i solen o glöm inte skriva att du kollat in;)
Utmanad av Gunvor
Tre namn du går under:
*Mamma
*Regeringen(gubben kallar mig så på hans jobb;)
*mammarazzi ( grann ungarna när jag tar fram kameran ...som nästan alltid är med=)
Tre saker som skrämmer dig
*omänsklighet
*att vi blir sämre o sämre på att BRY oss om andra
*dagens regeringen
Tre saker du har på dig
*innetofflor
*mjukisbyxor
*STOR skjorta
Tre sanningar
*älskar min familj över allt annat
*är lite av teknik nörd
*gillar småkryp o ormar (ingen kan ha undgått det=)
Tre saker jag verkligen vill ha
*en bra Hälsa till alla de mina
*pengar på banken
*Nikon D 300=)
utmanar de som känner sig utmanade

4 kommentarer:

  1. Vad kul att du tittat in Ejris! Hoppas att du har det bra i solen!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa Ejris!
    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt foto på sonen och jag älskar fotot på mossan, fantasiskt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Bilden på "Allis" blev jättefin, alla andra bilder också för den delen. Kram Tina

    SvaraRadera