26 maj 2008

Försommar

Inte mer än morsdags kortet som blev ett hjärta ask är scrappat o det missade ajg att fota av=)
MEN vad gör det om 100 år?=) har nya foton med kameran istället Ovan Tusenskönor
Maria Nyckelpiga. Upptäckte att hon är kärleksmärkt kolla hjärtan rakt över huvudet på det röda=)

O så dök Fru korre upp hon början bli ganka tam för hon får en massa gottis av folket som bor där. här sitter hon o mumsar på valnötter.


o vips tänkte hon att inte närmare o försvann upp i ett träd men på foto avstånd.

hon ändrade lite på rumpan Gillar den här bilden. Ekorrar ska tas i trän där de hör hemma inte på tråkiga gräsmattor;) som förra gången
jo vi kanske ska flytta=) men återkommer till det om det blir aktuellet=)
på tal om flytt här har ajg haft mina bo pålar
1963-Jakobsberg hos min moster o morbror
1964-65?-Värmdö
1965-Oxelögatan 9/Oxelösund
1967-Sprängsviken/Kramfors hos min farmor o frafar
1968-Oxelögatan9c/oxelösund
1971Ortvägen /Nyköping
1973-avidvagen/Aspa Nyköping
1978-Timmermansgatan /oxelösund
1980Standvägen /Kramfors till min pappa
1981 timmermansgatan/oxd
flyttar hemmifrån
1983-Föreningsgatan/Oxelösund
1983-Thulegatan/oxd
1985-Oxelögatan9c/oxd
1987-Hedlundsgatan/Eskilstuna
1990-Persborg/Ärla/Esilkstuna
1995-Brusensgatan/Eskilstuna
1998-Höjdgatan59/Oxelösund
2000-Höjdgatan71/Oxelösund
?????? vi får se Oxelösund

Var har du bott??? utmanar just dig *pekar*
ha det gott
skriv en rad gör tanten Glad



3 kommentarer:

  1. Många ställen du bott på ;-) spännande att se vart det bär av nästa gång //Klipp-Linda

    SvaraRadera
  2. shit vad du har flyttat många gånger... :-o gillar nyckelpigan med hjärtat på...

    SvaraRadera
  3. Som du vet är jag lite egoistisk, JAG VILL INTE ATT NI SKA FLYTTA SÅÅÅÅÅÅ LÅNGT BORT!!!!! Tina;-)

    SvaraRadera