15 augusti 2008

Slit o släp

Fotat..mm lite den här gynnaren kom grannen med har jaga dem för en bild länge men den här satte sig snällt på deras brevlåda för att få fotas=)





Satt stilla en liten stund på papperet sen kröp (gick) den iväg uppför..... kanske utråkad


Innan friheten på ett blad så fixade den iordning sina antenner..... sötgris va??;)


Annars,,,,, jo fönstren håller på målas..piller göra men ganska kul OM det inte var för getingarna håller på bli tokig!!!!
Men blir ju fint ialla fall det är ju grejen. putsat de as stora rutorna i vardagsrummet i dag för det blåste så lite.... ville ju inte riskera några pangade rutor..blir kallt till vintern i så fall.....
Har spelat massor av Guitarr hero=) på Easy!!!
spelat 99% av låtarna på 3an så jag köpte 1an o 0 talet med=) förökte på normal med lillfingret vill inte va med..måste ändra taktik här...
Hade marias poäng som jag ville slå..o slog=) det du Maria ....med några tusen.....

Hittade den här gynnaren med=) ..... lägg märke till äggsäcken den har vid bakroppen=)
om du stannat tillräkligt länge på sidan för att de det förstås=)

Ha det gott......
Skriv gärna en rad gör tanten glad..ser ju att ganska många läser eller ialla fall vänder på sidan=)

4 kommentarer:

  1. Härliga foton!
    Det är inte lätt med dom däringa små krypen inte! ;-)

    SvaraRadera
  2. Om jag bara får träna lite så kommer jag o äga dej alltså med flera tusen poäng:-)
    Kram Maria alias Marre

    SvaraRadera
  3. vilka bilder. Tänk om jag hade tid att vänta ut insekter på det viset. :-)

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder =D vilken fin blogg du har!
    GuitarHero!=) Det är så roligt!! Jag har precis klarat alla låtarna på rockband på expert ;P Nu väntar jag på guitarHero 4! Vi köpte aerosmith och men det var inte så roligt som första och tredje GH=)

    SvaraRadera