22 september 2008

Fått pippi

Så farligt som det låter är det inte=) tror jag men sitter ofta och glor på dessa djur. skaffade liten kokosnöt för de ska skämmas bort men framför allt stanna här nu när vi går mot kallare tider.
Det är ett jäktande, försvarande av nöten. tyvärr satt den i skuggan en bra bit ifrån får inte riktigt bra bilder (är alltså inte nöjd) men det är väl livet.....ibland nöjd ibland inte....
Har äntligen fått ändan ur vagn o beställt hem min frisör=) kanske dyr men åh andra sidan så är det jag som måste ha nån som snaggar mig..jag snaggar ju av gubbarna och börjar se för bedrövlig ut i skallen:/ o bara det att hon kommer hem är helt uderbart får sitta utan att en massa männsikor ska glo på en... snart är det onsdag*ribbidibbidooo* sjunger lite
ha en bra dag ska ut o njuta några minuter i solen
ha det gott
skriv en rad gör tanten glad ser ju att jag har flera besökare;)
Ja just nu är vi närmare överaskningen som kommer........... säger inget mer*hihihihihih*

3 kommentarer:

  1. Åh, du och din jäkla överraskning... säg vad det är eller håll tyst. ;-)
    klart du kan komma hit och scrappa med oss. Får väl övernatta ngnstans samtidigt.

    SvaraRadera
  2. jag hade iallafall varit supernöjd med dom bilderna :)
    Är också nyfiken på överraskning!!

    kram Sanna

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder. Sådana fina fåglar önskar jag att det fanns här :)

    SvaraRadera