17 oktober 2008

Dots

på ett ställe ser alla lönnar ut så är..massor med prickar!! 1-4 pricar på varje blad *helskumt*

har pysslat lite idaggodkänns de får ni se sen godkänns de inte kanske ni får se dom tidigare=)
himla kul o sitta på en överaskning så här=)

Ha en trevlig helg! jag ska sova ut! hoppas natten blir god

Fick en liten utmaning av Gunvor=)

Vilken mat äter du ofta?
Pasta! men alla möjliga o omöjliga såser bir ofta för ungarna gillar det och det går fort! men Husmanskost är favorit. Rotmos.stuvningar o sånt så här års.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag hjälper till att duka av skulle bli tokig o sitta still! OM inte värdinna säger sitt förstås=)

Var sitter du helst när du bloggar?
tja vi min dator=) som står i vardagsrum/matplats

Köper du ofta Triss?
ehh vart 15 år kanske...

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
hm semestrar gärna i Ådalen men nu var de bra många år sen.

Vilken TV-kanal tittar du mest på? hm.... 5 an o 4 an men ofta fakta programmen på nationalgeographic, 4fakta history o sånt


Vilket är ditt favorit vin?
Asti!! ett bubblande GOTT vitt vin



Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen. Nu vill jag utmana följande kreativa pysslare:

Pia (Engdam)
MonicaO
Eleonore
Cecilia

1 kommentar:

  1. Så nyfiken jag är nu :-))). Skumma fläckar men ett vackert foto!

    Kram Maria

    SvaraRadera