13 oktober 2008

Pälsboll!!

Fotade lite pälsboll i går..... ganska nöjd det översta står husse bakom o lockar=)

Pälsboll med bus..... nästa sekund hoppar han iväg som en valp o inte den stelbente gamling han igentligen är=)
Nu känner jag mig nöjd med bloggutseendet. går att fixa mer men nu har jag fått till en heather bild=)*nöjd* fortfafande fattas några länkar men de hittar dit bara ni skriver en rad=)..eller två.
Har införskaffat ett konto på flickr (tycker det fattas nått i det namnet) så blev det ett litet bildspel en kul grej... (länk finns bland fotobloggar för den nyfikne)
Ha det gott!
*suck* överaskningen måste få några dagar till på sig....Sen hoppas jag efter en massa strul att vi får göra presentationen till er alla!

Skriv en rad gör tanten glad

7 kommentarer:

  1. Men du har ju fått det jättefint tycker jag. Kul med lite ombyte :-).
    Vilka helt underbara kort på hunden er. Såå söt. Själv röstar familjen på en schäfer här hemma...vi får väl se.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Du tar helt underbara foton!
    Snyggt har det ocksåblivit i bloggen!

    SvaraRadera
  3. Hej hej, tycker som du det översta kortet är underbart.
    Sedan ser bloggen jättebra ut.
    Nu ska jag in och titta på ditt flickr album
    Monica

    SvaraRadera
  4. Wow... gud så vacker!! Söt! Jag vill krama!

    SvaraRadera
  5. Jag blir så varm i hjärtat varje gång jag ser en liten kees...
    Mamma har haft tre stycken som alla tre dog alldels för tidigt.
    Jag vill krama och gosa om.
    Ljuvliga bilder! ♥

    SvaraRadera
  6. Så fin han är gammelvovven! När jag träffade honom var han ju bara ett par år...

    SvaraRadera