21 oktober 2008

Rosabandet

Rosabandet har aldrig känns så aktuellt för mig som i dagarna. I går fick jag reda på att bästa väninnan från Eskilstuna tiden drabbats! helt chockad inte klokt ..inte hon!!



Bara för någon dag sen tänkte jag, att vilken tur man har ingen när eller kär som är drabbad är drabbad av bröst cancer ( andra sorter har funnits i vår närhet)...tjosan värden är liten och de drabbar de vi älskar och håller av. Cancer vilken fruktansvärd sjukdom oavsett form flera i släkten är förlorade men vi har inte sett bröst cancer från den mörka sidan.
Nu ska jag scrappa lite o skicka upp til min väninna så hon får något fint att titta på inför oprationen som sker i veckan....

Kram på er och var rädda om er.... har ni möjlighet skänk en slant till rosabandet

2 kommentarer:

  1. En av mina bästa vänner dog, jag tänker på henne varje dag och pratar med henne. Skitsjukdom! =(

    SvaraRadera
  2. usch ja, cancer är ett helvete!! Det känns inte som om man ska säga om utan när det drabbar ngn i sin närhet... Kram

    SvaraRadera