06 november 2008

En hög juliga kort till...

Fler juliga kort har det blivit och några till ska till, sen måste jag gå över till grattis kort så man har några på lager alla mina är slut. Köpte en NY fernpunch STOR o lite punchinella och insperationen flödade...




**Detalj: trähjärtan köpta billigt på ÖoB Embossade med silver**

**Detalj det blå vita papperet med snöflingor är glittrigt papper från panduro**


och äntligen fick jag det som alla haft länge=) Punchinella. oh vad kul det var att arbeta med kommer bli fler beställningar av den varan.



**Detalj: tomten mössa är 3d lack på men syns uselt på bilden tyvärr. Glitter lim att förstärka kanten på papperet o få det så där lagom juligt**


Måste julkort vara röda o vita? nope tänkte jag o gjorde några med svart bakgrund guld embossad ängel o guldigt trähjärta.

**Detalj rött trä hjärta med 3d lack. röd punchinella**


Nu ska pälsbollen få en promenad o jag lite luft inan tvätt maskinen ska på.
ha det gott
Skriv en rad gör tanten glad för jag blir vansinnigt glad av komentarer=)

7 kommentarer:

  1. Tjao, vilka fina julkort! Jag paxar gärna kortet med blåmesen.
    Kramar till er alla// Tina

    SvaraRadera
  2. det är superfina julkort!! Speciellt när man har sina egna foton på!!

    SvaraRadera
  3. Men detta kallar jag skapa.det var inte dåligt.och de är så fina de alla juliga korten.

    SvaraRadera
  4. Åh, så jättefina kort!! Helt underbara foton!

    SvaraRadera
  5. Underbara kort med fåglarna. Så himla snygga. Sedan gillar jag även dessa sista kort som är stilrena. Passar utmärkt att inte färglägga ängeln. SNYGGT

    SvaraRadera
  6. Wow vilka fina julkort! Jag gilladed de med fåglarna bäst!

    SvaraRadera