16 november 2008

Långa skuggor

** Pappan Lille bror o tanten**
det lilla ljus som är ute nu ger långa skuggor=) när nu solen vill infinna sig, lite dåligt av den saken ochman saknar verkligen ljuset.
I dag var det ca7 plus..nu klockan är förkväll +1 blir halt i kväll o natt. Tur man inte behlver köra bil till jobbet tidigt i morgon bitti. Gubben han går o får halka iväg. Jag är hemma med lillebror några dagar till det vill inte ge sig på han, snor hosta o träligheter.
Ha det gott..... Väntar på valparna ska öppna ögonen=)

4 kommentarer:

  1. Å så fina fågelfotografier! Helt underbara. Så många vackra julkort du har skapat. Jag fick massor av inspiration när jag tittade på dem.
    Kram Bammie

    SvaraRadera
  2. Hej hallo!

    Tisdag kändes som en bra dag för en blogrunda. Hoppas allt är gott med dig och att du börjar ladda för första advent.

    Jisses, det där kallar jag LÅÅÅÅNGA skuggor.

    Jag har gjort en kalender till ett projekt, med det menar jag att jag tillverkat en liten svensk med en bild för varje månad och med röda söndagar. Den är enkel men funktionsduglig. Du kan hämta hem den från min och systers blog. Det ligger med ett a4-blad med alla månaderna (bara att skriva ut – klippa och använda) samt en png-fil för varje månad.
    Du hittar den på;
    www.articsisters.blogspot.com

    Skriv gärna en kommentar så blir vi glada.

    Lisbet

    SvaraRadera
  3. Ja fy, det är kallt och ruskigt här i södra Skåne också men änså länge inte halt i alla fall.

    Men oj, oj, oj vad söta valpar. Vill ju bara gosa....

    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Måste ju bara tacka dig för inspirationen! Hade färskt i minne ditt skuggfoto när vi var på promenad i helgen så vi fick ett också. :-)

    SvaraRadera