08 november 2008

Nykomna

Var hos min väninna Tina och hennes 1 dygna gamla valpar i dag.
3killar o en liten tjej.
**Virrvarr av småttingar**

Den oerhört stolta mamman Allis. Som lät mig pilla en hel del på de små "korvarna" .
När de öppnar ögonen blir en lite mer fotosession sen följer vi dem varje vecka.

Grått Grått är vädret, vi är lite småhängiga hemma hoppas bara det inte blir värre. Storebror gick hem från skolan i fredags med hosta o lite feber, lille bor ser inte kul ut på ögonen nu på kvällen innan sängdax o mamma har lite skallus smällus.
Nu ska det fixas farsdags kort ute som vanligt i sista stund=)
Planerar lite inför nya numret av tidningen med, artiklar ska skrivas foton planeras o tas men KUL KUL har inte tid att bli sjuk! bara så ni vet=)
Ha det gott.....




13 kommentarer:

  1. Ooo, jag blir helt betagen av bilderna, hur söta ska de inte vara "på riktigt" då...

    SvaraRadera
  2. Oooooo! Sicka sötnosar! =)Kan tänka mig att det var mysigt att gosa med dem! Lite avis är jag allt.

    SvaraRadera
  3. Men så söta!! Jag älskar djur och djurbebisar är väl underbarast av allt!

    SvaraRadera
  4. Bilderna på mina små underverk o på stolta mamman Allis blev jättefina, du är alltid välkommen med din kamera(även utan).
    Kramelikram vi ses i morrn// Tina

    SvaraRadera
  5. såna sötingar, valpar är ju bara för mysiga!!!

    SvaraRadera
  6. WOW...hur söta är de....*kärlek*...

    SvaraRadera
  7. men sååå söta. Underbara bilder du har tagit på dom=)

    kram sanna

    SvaraRadera
  8. Men vilka gosenosar, skulle vilja parkera mig bland dessa små korvar och bara lyssna på neras gosiga små bebisljud.

    Fina bilder, kram E

    SvaraRadera
  9. Åhhh så avis jag blir på dej som får vara där och gosa med småvalparna .Dina julkort med fåglarna är så ljuvligt juliga,, sidensvansen med rönnbär för tex.
    Tack för titten
    Kram
    Ann-Sofie/soffan

    SvaraRadera
  10. Vilka sötnosar. Man blir så sugen.

    Vilka snygga julkort du har gjort igen. Gilla båmesen massor.

    Tack för gratulationerna.

    Monica

    SvaraRadera
  11. Men åh så söta! Jag vill ha flera stycken här hemma!! :)

    SvaraRadera
  12. Hej vännen!
    Hoppas att allt är bra med dig, var bara tvungen att kika in och säga HEJ nu när jag hade lite ork över. KRAM Bettan

    SvaraRadera