28 december 2008

God fortsättning

Hoppas att julen var så där trevlig som den ska vara, med god mat o goda vänners (släkten) närvaro. Det har det här, och tomten kom med paket till lilla jag=). Redan dagen innan kom budbilen med nya datorn=) en lapptop bara för mig, Nu kan jag surfa i soffan. även om jag är en sån som helst sitter upp ...men det går...
Julafton kom med många paket till barnen och till oss andra.
Storebror fick en elgitarr! lillebror en gul lastbil och en blå gitarr som det spelas på så det rockar ordentligt här i huset.
Mamma fick sin önske present av söta gubben. Ett Tamron 90mmf2.8 macro glugg!! (den lilla blomman första försöket=) längtar till vår värme o smådjuren ska vakna till liv så jag kan fota som en galning=)

Lillebror har fattat det här med paket och öppnar helt själv=) med tungan rätt i munnen.

Ha det gott, FRYS ej bort ingen snö men väl -5 grader ute
brrrrrr

2 kommentarer:

  1. god fortsättning till dig med!

    SvaraRadera
  2. Go kväll
    Hoppas allt är bra med er och att julen varit underbar.
    Många NYÅRSKRAMAR från oss alla// Tina

    SvaraRadera