18 december 2008

God jul på er!

Tiden rinner iväg, snart står tomten i dörren. Baket är avklarat med hjälp av ungar o gubbe och mindre än det brukar vara vi överlever nog julen ändå och får väl baka till januari kalasen efter helgen istället.
Är fortfarande trött, vilar massor bästa medecinen hoppas på piggna till nu det är ju hög tid för knäck=)
Klapparna inslagna, fattas tre, de åker jag o storebror in till Nyköping i morgon för att fixa.
Maten handlad, strömmingen ska stekas o läggas in, laxen gravas o köttbullar rullas med det är inte mitt jobb.
Kommer inte att ha så mycket ork o tid kvar för bloggen så här dan före dan före...
Så jag önskar ER ALLA en Riktigt GOD JUL och Gott nytt år ifall vi bara ses som snabbast över forum.

God jul o gott nytt år!

8 kommentarer:

  1. god jul till dig med!

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt god jul du med! Å var rädd om din hälsa...

    SvaraRadera
  3. Om jag ska få två julklappar undrar jag vem som ska få den tredje?
    Jul o kram till er alla! O tack för klapparna. / T

    SvaraRadera
  4. God Jul och Gott Nytt År önskar jag dig och de dina.

    Jag har ny blogg.
    http://scrapparenmonica.blogspot.com/

    Kram Monica

    SvaraRadera
  5. God Jul till dig!

    SvaraRadera
  6. Kikar in i natten och kramar om katten.Önskar er en riktigt godjul och ett hejdundrande gott nytt år.kram från cecilia

    SvaraRadera
  7. Vill önska dig en riktig God Jul!

    Kram/Cattis

    SvaraRadera
  8. God fortsättning på julen!
    Kram, Gunvor

    SvaraRadera