20 januari 2009

PÅ fille vis

Lillebror har svårt med komunikation ialla fall om den ska tecknas eller utalas. Här är favorit tecknet och han sa faktiskt rätt med. BIL teckans som man håller i en ratt=)
Rester av lillebrors frukost!!! han börjar alltid med att äta mackan mitt i:/
I dag var det bara yogurten och flingorna som åkte ner i magen..mackan tog han 2 små " rått bett" på.....
Ute är det glans is på vägen!!! Tom svårt att gå nyss hemmkommen från pälsbollens pinkrunda, funderade på åka handla lite som vi glömde i går men ICKE jag sätter mig i en bil bara för att halka omkring:/.... vi har toa papper tills i morr´n=)
ha det gott...

2 kommentarer:

  1. ...ja igår höll jag på o sätta mig på ändan här ute på gatan så det slog härliga till - hunden bara fånglodde på mig!!! Jag hann precis o ta för mig innan jag landade med ett brak:) Fy... prata om blankis bland gataorna här hemma - hemskt när man ska ut på pinkrunda!

    Kramis, Sonja

    SvaraRadera
  2. Klokt att lämna bilen hemma när det är isbana ute, usch och fy.

    Vilka fina bilder och det var ju ett speciellt sätt att äta mcka på :-).

    Kram

    SvaraRadera