15 juni 2009

Äntligen på bild

Som denne lille gynnare har gäckat mig. Snabb som bara den undrade ett tag om jag sett o hört en förymd gojja eller om ajg bara drmt allt.... Men så i dag fick ajg syn på den..i vardagsrums fönstret ut fort som bara den men kameran men skygg liten pippi han ajg med dessa 2 bilder innan den flaxade bort men fotona är inte bra men ett bildbevis på vad ajg sett=)
Phoenicurus phoenicurus
RÖDSTJÄRT


Annars jo det regnar högst tråkigt sommar väder.
Känns lite hopplöst, jag som vill hänga tvätten ute få in sån där go härlig sommar doft i lakanen..men icke det går ju inte. Hoppas vädret vänder nu som de lovat, vill ju ha egna jordgubbar till Midsommar men det ser mörkt ut. Vi har massor av smultron runt ägorna som bara väntar på sol....
Ha det gott

3 kommentarer:

  1. hehe du får väl hänga ut dem o sen tumla dem får du ju regndoft och torra lakan:)

    SvaraRadera
  2. Du lyckas då alltid med att fota fåglar. Lite avis är jag allt.

    Kram Monica

    SvaraRadera
  3. GLAD MIDSOMMAR! Vill jag önska dig.
    Kram Bettan

    SvaraRadera